Synology SLA

{{$ctrl.previewActiveProduct.data.name}}

  • Numer katalogowy : SYNOLOGY SLA
Opis produktu

Opis produktu

 

Oferta rozszerzonych pakietów gwarancyjnych (Service Level Agreement) od FEN dla serwerów Synology dzieli się na dwie grupy:

 

SLA Light:

Synology Carepack FEN

Synology NBD FEN

Synology ONSITE FEN

 

SLA Pro

5/13 NBD

5/13, 4 OnSite

24/7, 4 OnSite

 

Pakiet SLA Pro to rozszerzenie podstawowej gwarancji producenta dla korporacyjnych systemów NAS marki Synology.
W przypadku 5/13 NBD zgłoszenia usterek są przyjmowane od poniedziałku do piątku 8-20, a naprawa lub wymiana na nowe urządzenie następuje najpóźniej na następny dzień roboczy od dostarczenia uszkodzonego sprzętu.
W dwóch pozostałych pakietach otrzymujesz gwarancję przyjazdu wsparcia technicznego w ciągu 4 godzin od zgłoszenia awarii — niezależnie od tego, czy system znajduje się w Bieszczadach, czy w Poznaniu.
Pakiety gwarancyjne Pro obejmują zarówno sam serwer jak i wyposażenie: dyski, pamięć RAM, półka rozszerzeń, zasilanie, karty sieciowe etc. i należy je kupić razem z zestawem. Możesz samodzielnie wybrać okres trwania gwarancji, a także przedłużyć go z czasem. Żeby poznać szczegóły, skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym lub napisz na storage@fen.pl. Pomożemy dobrać optymalną ochronę i przedstawimy wycenę dla danego zestawu.
 

synology gwarancja po polsku

Specyfikacja

Specyfikacja

Pozostałe
Usługi dodatkowe: Pakiety serwisowe
Producent
Producent Synology
Gwarancja 6 miesięcy (06m)
Numer katalogowy SYNOLOGY SLA

ul. Czarnkowska 13, 60-415 Poznań

sekretariat@fen.pl

+48 61 669 07 00 

Dotarłeś do końca... ale spokojnie, to tylko koniec strony.