Gwarancja NEXT BUSINESS DAY
Gwarancja NEXT BUSINESS DAY to ukłon w stronę klientów zajmujących się integracją rozwiązań. Aby ułatwić Wam prowadzenie biznesu, Konsorcjum FEN uprościło system wymiany gwarancyjnej na wybrane produkty business.
Gwarancja NEXT BUSINESS DAY. FAKTY
1. Gwarancją NBD objęte są produkty marki QNAP i Synology.
2. Gwarancja NBD, to gwarancja na wymianę/naprawę* urządzenia zgłoszonego do serwisu na sprawny.
Gwarancja NBD jest usługą dodatkową, która pozwoli klientowi uzyskać szybkie wsparcie techniczne oraz wymianę/naprawę* uszkodzonego urządzenia w ciągu jednego dnia roboczego.
3. Okres gwarancji NBD obowiązuje:
- do 5 lat dla urządzeń QNAP i Synology, w zależności od ilości wykupionych pakietów (minimalnie 1 pakiet, 1 pakiet = 1 rok gwarancji NBD). Gwarancję można wykupić w ciągu 12 miesięcy od daty zakupienia urządzenia QNAP i Synology. Szczegółowe informacje dostępne są w Warunkach Gwarancji NBD.
Gwarancja NBD biegnie od daty zakupu urządzenia w FEN.
4. Procedura serwisowa w przypadku NBD jest całkowicie odmienna od standardowo przyjętej przez Serwis FEN:
- Partner zgłasza usterkę w urządzeniu NBD, wysyłając e-mail z wypełnionym formularzem NBD,
- Serwis FEN przygotowuje analogiczne, sprawne urządzenie* i wysyła je kurierem tego samego dnia do Klienta,
- Klient musi w ciągu 3 dni roboczych dostarczyć uszkodzony model do Serwisu FEN na koszt Konsorcjum FEN Sp. z o.o. W przypadku urządzeń QNAP i Synology (wymagany wcześniejszy kontakt z serwisem Gwaranta).
5. Warunkiem uzyskania Gwarancji NBD jest podpisanie:
- ogólnych warunków gwarancji NBD
- ogólnych warunków gwarancji i serwisu z Konsorcjum FEN Sp. z o.o.
*W przypadku naprawy urządzenia objętego gwarancją NBD, na czas naprawy wydane zostanie urządzenie zastępcze.
Ogólne warunki gwarancji NEXT BUSINESS DAY
Obowiązujące od 01.01.2023 [pobierz]
Formularz wymiany gwarancyjnej [pobierz]