Warunki gwarancji
Konsorcjum FEN Sp. z o.o. prowadzi serwis gwarancyjny produktów oferowanych w serwisie dealerskim b2b.fen.pl. Procedury dotyczące przyjmowania urządzeń do serwisu są odwrotne do kanału sprzedaży tzn.: w przypadku uszkodzenia urządzenia, klienta końcowego musi dostarczyć produkt do miejsca jego zakupu. Sprzedawca jest zobowiązany przyjąć produkt i wysłać go do serwisu Konsorcjum FEN Sp. z o.o.
Skrócone zasady reklamacji sprzętu dla Partnerów Handlowych:
Reklamowany sprzęt powinien być dostarczony w stanie kompletnym, w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym lub w opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogicznie do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne, własnym kosztem i nakładem, na adres:
Konsorcjum FEN Sp. z o.o. - SERWIS
ul. Czarnkowska 13
60-415 Poznań
Do przesyłki obligatoryjnie należy dołączyć:
- kopię faktury sprzedaży,
- dokładny i szczegółowy opis zgłaszanej usterki*,
- adres zwrotny do odsyłki naprawionego/wymienionego urządzenia.
*Serwis w trakcie diagnozy będzie weryfikował jedynie usterki wskazane w dołączonym opisie.
__________________
Warunki gwarancji obowiązujące od 2023-01-01 [czytaj]